Tisdag

Ni får ursäkta mitt sporadiska uppdaterande av den här bloggen... Men jag har ju inget liv! Och på senaste tiden har jag varit så fantastiskt trött och energilös, så jag orkar inte ens analysera eller beklaga mig över några konstiga mänskliga fenomen. Utom möjligtvis min hesröstade nemesis på jobbet, som jag avskyr lika mycket som vanligt.

Well, jag hoppas i alla fall på att min darling Annie ska bli fri från sin förkylning och att Lindas resa går bra så att hon får en skön solsemester. 

Och så hoppas jag på att min nät-flirt utvecklar sig till något bra. 

Förresten... Jag ska söka ett nytt jobb idag! Ni lär väl få höra hur det går så småningom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0