So much

Just i denna stund har jag tre olika ämnen som jag skulle kunna skriva ett inlägg om. Ni kanske tänker "varför inte skriva om alla tre", men vem skulle orka läsa allt det dravlet? Och jag orkar nog inte riktigt med att skriva så mycket just nu heller. Dessutom är det ju bara bra om jag spar på idéerna så att jag har saker att fylla bloggen med resten av veckan också. Och nu fick den här inledningen mig att tappa tråden helt. Vad var det nu jag tänkte skriva om? Från att ha haft tre möjliga upplägg till att inte ha nåt... på den korta tiden av en och en halv minut. Måste vara rekord i virrighet ni bevittnar just nu.

Eeehh....



Jo, nu kom jag på en grej i alla fall, även om den inte ingick i the original plan.
Träffade en riktigt cute snubbe idag. För att göra en kort historia ännu kortare: tre mejl på dejtingsajten, tio minuter på msn, "okej, vi ses om fem". Detta korta förfarande ledde till den mest speedade snabbträffen någonsin. Som en helt oarrangerad speed-date faktiskt. Vi sågs utanför McD efter jobbet (på hans initiativ) och tog en mycket kort promenad till busshållplatsen. Han skulle iväg och träna med en polare och hade sådär bråttom som stockholmare alltid verkar ha. Men han var riktigt trevlig och riiiiktigt het, på ett perfekt vältränat sätt. Och han hade något C. Ronaldo-aktigt över sitt utseende. Mm-mm-mmm...

Ja... jag återkommer väl imorgon antar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0