Snörvel

Min halsont-endast-förkylning har övergått i snor-och-rethosta-förkylning. Tack för den televerket. Sitter på jobbet och snörvlar och hostar och kontaminerar min omgivning bäst jag kan. Tyvärr tror jag inte att att mitt snorande kommer att leda till några fler sjukdagar för min del. Jag lyckas alltid undvika att bli sjuk på riktigt och går istället runt och är halvsjuk i en månad eller två. Skitkul!

Det är strax lunch och jag är dödligt hungrig. Har något så ovanligt som pasta i matlådan idag. Måste verkligen åka och handla efter jobbet idag. Orkade ju aldrig ta mig iväg igår.

Shit vad jag är oispirerad. Nu skiter jag i att försöka hitta på nåt fyndigt och återkommer senare istället om jag mot förmodan skulle komma på nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0