Nu blir det ett sånt där...

... meningslöst inlägg om ingenting, som jag egentligen försöker undvika i största möjliga mån.

Jag har hållit mig sysselsatt på jobbet hela dagen och varit med och hjälpt till ute i produktionen när det varit tunt med jobb på kontoret. Faktiskt mycket trevligare att jobba med händerna och se något resultat av det man gör. Samtidigt kan jag ju prata med folk runt omkring mig också, vilket är en trevlig omväxling. Kontorsarbete är fantastiskt osocialt, kan jag upplysa er om.

Min hjärna går på högvarv med att försöka planera min och Annie´s tjejhelg. Jag har ju för fan noll koll på den här staden! Vart fasen ska man ta vägen? Vi ska ju köra barhäng på lördagen, men vilken bar ska man gå till då? Jag försöker forska lite, men det är svårt att hitta det jag letar efter... Men det löser sig nog, jag lusläser City´s nöjesbilaga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0