Måndag fast Tisdag

Idag är det måndag för mig. Fast det är ju förstås tisdag egentligen. Jag stannade hemma från jobbet igår eftersom jag kände mig så risig i söndags (alltså inte risig som i bakfull, utan risig som i halsont och allmänt sjuk), så idag är veckans första arbetsdag. Helgen var rätt lugn, trots stadsrace och allt. Blev inte ens någon utgång i lördags, vilket kanske var ganska positivt i slutändan. Således var jag hemma strax efter tolv och kunde gå och lägga mig i vettig tid. 

Igår spenderade jag hela dagen i soffan. Riktigt skönt att få sova ut och vila upp sig ordentligt. Pratade med Annie i telefon i nästan två timmar igen. Det är helt ofattbart att vi kan tjata på så länge, särskilt att vi kan göra det så ofta som vi gör. Och ingen annan verkar fatta vad vi pratar om. Men det är ju det som är grejen! Vi snackar om allt möjligt, eller ingenting särskilt. Det bara flyter på, från det ena till det andra. 

Nu är min lunch tydligen slut, så det är väl bara att återgå till jobbet i några timmar till. Wiie.

 

Kommentarer
Postat av: Michaela

Hej gumman ! tack før fikan och skjutsen hem i lørdags, synd att du inte gick ut, de va røøøj :D

Pusss

2008-09-03 @ 12:52:57
URL: http://citrondoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0