Long overdue

Det är faktiskt på tiden nu.
På tiden att jag blir riktigt kär. På riktigt.
Ni vet, sådär kärleksballadskär.
Sådär som bara mina favoritartister verkar kunna bli. Och alla andra utom jag.
Sådär så att det är tortyr att vara ifrån den där personen man älskar. Och att han känner likadant.
Sådär så att hjärtat nästan stannar av lycka när jag ser honom.
Sådär så att  total tystnad räcker, bara jag får vara nära.


Kanske dags att byta ut musiken i min Ipod nu?
Det är ju rent löjligt vad sentimental jag blivit på sistone.

Men ändå...

Kommentarer
Postat av: Michaela

Det glädjer jag mig verkligen till och se.

Och föressten.. kan ni pallra er hit någongång snart ? puss gums

2008-09-09 @ 11:10:22
URL: http://citrondoft.blogg.se/
Postat av: Michaela

hehe. nejdå. det är nog ingen fara. :P

så pallra er hit snart. kostar ju bara tusen tur o retur med flyg från arlanda :P

2008-09-09 @ 12:38:27
URL: http://citrondoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0