Ganska dött

... på jobbet idag. Men det är bara skönt eftersom jag är seg som gammalt tuggummi. Känns konstigt att det redan är torsdag idag. Jag har ett totalt späckat schema imorgon och jag är totalt oredo än så länge. Måste komma ihåg att packa en liten väska ikväll så att jag kan ta med mig ombyte och så till jobbet. What to wear, what to wear....? Kommer förresten att träffa sötnosen imorgon igen. Ni vet, Ronaldo från igår.

Behöver förresten köpa gummistövlar också. Hittade ganska söta och framförallt billiga rubberboots på skopunkten. Röda och vita, så att jag syns bra i skogen. För jag misstänker att det blir någon sorts utomhus/skogsaktivitet på kick-offen nästa helg. Spännande!

Hepp... jobba lite kanske? Men jag vill gå hem nuuu...

Kommentarer
Postat av: Annie

haha, du behöver inte vara avis längre... Vädret är lika ostadigt som Janet Jacksons vikt.



Puss & kram!

2008-09-04 @ 16:51:54
URL: http://annie86.blogg.se/
Postat av: Michaela

Varför träffar du alltiod så söta pojkar? jag försöker o försöker haha men ingen prins i sikte. give me some tips ;) pusss

2008-09-05 @ 11:36:49
URL: http://citrondoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0