On the road again

Som vanligt kan jag inte hålla fred på mig utan måste ut och flänga. Destination Värmland ikväll. Tur och Retur för stadiga 615 spänn. Tack för den SJ, vad hände med billiga sista-minuten biljetter? Problemet är att jag ALDRIG skulle sätta mig på en buss för en resa på 30+ mil i detta subtropiska klimat, så det är bara att snällt fiska upp VISA-kortet.

Jaja, det ska i alla fall bli fantstiskt skoj att hänga med tjejerna hela helgen (bara så ni vet så kommer jag att bosätta mig hemma hos er). Garanterat badning och solsting imorgon, förhoppningsvis grillning på kvällen. Det här blir vår Pripps Blå-reklamshelg och jag förväntar mig full medverkan från samtliga inblandade. Jag kan riktigt höra Ledin i bakgrunden!

Tjejer, kan ni inte ta ledigt från era respektive och bara hänga med mig i min singetillvaro för en dag? For old times sake! Fast jag vet ju förstås att det kanske är lite för mycket begärta att folk ska släppa allt för min skull, även om det bara är för en dag.

Nu till andra trängande angelägenheter: shopping!
Jag måste shoppa, det är mer ett krav än en vilja just nu. Jag har nämligen inga vettiga kläder alls (känns det som). Och inga vettiga skor heller. Det värsta är nog ändå att jag bara har ett par timmar på mig att hitta skor, en full outfit för lördagen samt bikini, underkläder samt ett halsband åt Annie. Jag slutar jobbet klockan 16, tåget mot Krhmn går klockan 19.15. Tajt tidsram...

I´ll be back, måste planera min eftermiddag lite mer detaljerat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0