Mardrömsresa?

Ja, imorgon ska jag tillbaka till El Stockholmo. Och det kommer garanterat bli en mardrömsresa eftersom det nu lutar åt att jag blir tvungen att åka motorcykel med pappa. Jag hatar att sitta bakpå, men min käre far har ingen förståelse för det alls. Och nu ska vi åka typ 30 mil på motorväg! Jag kommer garanterat att dö, så jag vill bara hälsa till alla mina vänner att jag älskar er och att ni ska spela bra musik på min begravning!

... moving on!
Eftersom jag var intelligent nog att bränna mig på ryggen häromdagen misstänker jag nu att jag håller på att flagna. Det kliar i alla fall något vansinnigt, och det är svårt att komma åt själv. Jäkligt typiskt! Jag har fan inte flagnat på typ tio år! Orutinerat.

Igår var jag hos Mallan i Karlstad. Petra kunde tyvärr inte komma, men det var mycket trevligt ändå. Vi satt och tjatade om allt möjligt i flera timmar. Malin drack öl, jag drack nästan två liter Cola light. Sen åkte jag hem. Gillar verkligen inte att köra på stora vägen mitt i natten när det är sådär mörkt. Satt på helspänn och var helt övertygad att det skulle hoppa ut en grävling eller ett rådjur framför bilen vilken sekund som helst. Jag kände på mig hur de låg i bakhåll och väntade på mig i dikena längs vägen. Tack och lov måste djuren ha slumrat till på sin post, för självmordsattentaten uteblev och jag (och viktigast av allt, bilen) kom hem helskinnad. 

Idag har jag ingen musikinspiration alls! Hörde en skitbra låt på radion, men missade vad den hette. Så typiskt mig att vara ouppmärksam när det gäller. Dagens låt blir istället "Creep fast" med Twista och T-Pain. Lite skön rytm såhär på torsdagskvällen. Digga på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0