Kära nån...

Nån som tvivlar på att jag har tråkigt på jobbet, eller? Tredje inlägget innan lunch, det är rekord för mig (och jag vet inte om jag gillar det)

MEN jag måste bara tipsa om en tragikomisk blogg som jag börjat läsa. Snacka om verklighetsfrånvänd brud! För att uppskatta det roliga lite mer kan jag ge er lite inside info om den här tjejen (kanske pajar jag hennes image nu?): Typ 20 år ung utviksbrud (?!) med sillisar (vad annars?) från Skara (ni kanske ser vart jag är på väg med detta) som jobbar på Willys (Oh, Snap!). Läs och förundras över människans tokigheter och helt bissara narcissism. Fantastiskt underhållande är det i alla fall!
Jag skulle tro att hon är den sortens person som googlar sig själv varje dag, så risken finns nog att hon kommer bli rejält pissed off om hon läser det här inlägget. Men hey! That´s fame for ya´... Eller så blir hon bara glad för uppmärksamheten och att hon får fler besökare på bloggen!

http://misssperfect.blogg.se/
 

Kommentarer
Postat av: Michaela

HAHAHA! läste nogrannt igenom bloggen. då jag tydligtvis har lika tråkigt som dig.

Vilken patetisk människa ! ;P

haha, hon försöker få siog själv att framstå som världens bästa, alla killar vill ha henne, alla vill va hennes vän, o att odm kallar henne bortskämd snorunge, osvosv...hahaha :P tack! =)

2008-07-25 @ 15:25:05
URL: http://citrondoft.blogg.se/
Postat av: Alexander

Hej!

Adda mig på msn [email protected] du skrev till mig på mulligt ,men kan inte svara där...

2008-07-26 @ 23:33:00
Postat av: Karin

Men herregud vilken brud.

Hon var ju inte ens snygg!

2008-07-29 @ 10:08:05
URL: http://kexor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0