Hemligheten och den första gången

Ja, nog stämmer det att man får lära sig något nytt varje dag.
Igår fick jag lära mig många nya saker. Bland annat hemligheterna bakom lesbiska tjejer och riktigt dålig stil. Ja tänk vad bildande en utekväll kan bli! Det var för övrigt en mycket lyckad kväll, så när som på ett störande element. Men störande element har ju även förmågan att föra alla andra samman till en lite tajtare grupp, så det kanske inte bara var illa. Det störande elementet var för övrigt även ganska underhållande.

Och så blev jag av med oskulden också. Ja, inte DEN oskulden, såklart. DEN är förbrukad för länge sen! (Ja, jag ser allt era besvikna miner! Nu trodde ni att det här skulle bli någon smaskig detaljerad sexhistoria. Ha!)
Däremot blev jag av med en annan oskuld igår. Jag har nämligen aldrig, i hela mitt liv blivit kallad lesbisk förut! Det var verkligen den allra första gången. Killen som sa det trodde förstås att jag skulle ta det som någon sorts förolämpning. Så fel han hade, eftersom jag ibland önskar att jag vore lesbisk. Nu är så inte fallet, men förolämpningen som snubben ifråga var ute efter uteblev i alla fall. Han upplyste mig också om orsaken till min förmodade lesbiskhet: fyrkantiga glasögon. Så där har ni det, svart på vitt, vad vetenskapen misslyckats med att förklara! Kvinnlig homosexualitet orsakas av fyrkantiga glasögon. Skönt att det äntligen var utrett, så att forskarna kan ägna sig åt viktigare saker.

Tyvärr glömde jag ju min digicam hemma igår, men några bilder från vår härliga kväll finns hos AnnieLinda och Mickan

Och eftersom det var Lindas B-day vi firade igår så blir dagens låt "Birthday girl" med The Roots (samma grupp som gör uuuunderbara "The Seed"). Superskön låt som kommer bli en av sommarens höjdare!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0