Graaagh, frustration!

Här sitter jag ensam i stora Stockholm, utan en människa att umgås med. Tyck synd om mig!

Mr. D har tydligen inte bestämt sig för att släppa till på den sociala fronten, utan håller sig undan som vanligt. Jag börjar befara att det här kommer rinna ut i sanden, men kanske är det bara jag som är sjukligt otålig som vanligt. Och eftersom D gjorde klart att han var upptagen hela helgen och inte hade tid med mig så skickade jag ett sms till Andreas för att höra om han ville göra en liten utflykt på lördag. Vi pratade ju om att göra sånt när vi sågs sist. Har ännu inte fått nåt svar, men det är ju iofs. inte särskilt ovanligt.
 
Jag blir så trött, det är ju sjukt fint väder och ska vara det resten av veckan. Så varför kan ingen bara hjälpa mig att utnyttja solen i helgen? Come on, people! Jag vill slippa vara själv för en gång skull!

Dagens låt blir "Måndagsbarn" med Veronica Maggio. En hyllning till min rastlöshet.

Kanske skriver ett par rader till när jag är på lite bättre humör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0