En plan

Ja, det är just vad jag har! En plan för att få tag på ett par perfekta jeans.

Eftersom min kroppsform inte rikitgt tillåter märkesjeans så tänker jag sy upp ett par perfekta jeans hos SOM. Där får man bestämma helt själv hur brallorna ska se ut och får dem skräddarsydda efter sin kropp. Kan det bli bättre? JA, det kan det faktiskt! Ni tror säkert att det kostar typ 5000 spänn för ett par jeans. ICKE! 1200 kronor är närmare sanningen, och det är ju ungefär vad ett par Dieseljeans kostar.

Kolla för övrigt in den här länken. Bra riktlinjer för jeansutprovning!

Yes, så får det bli. Nästa löning smäller det, då ska jag ha ett par jeans! (gillar de vida jeansen här nedanför, kanske blir något liknande?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0