En annan kub

Ja, jag undrar allt vad bartender-Kuben gör nu för tiden. Kom att tänka på det i lördags när jag beställde en Cosmopolitan på Statt. Drinken jag fick var knappt drickbar och fick lämnas tillbaka eftersom den var varm. Jag tyckte synd om tjejen i baren, hon var världens nybörjare och såg rätt förtvivlad ut. I vilket fall som helst så kom jag då att tänka på Kuben som brukade jobba på Biljarden. Har ingen aning om vad han hette egentligen, men han var kort och väldigt musklig och såg rätt fyrkantig ut, därav "Kuben". I vilket fall så blandade Kuben världens godaste Cosmo´s till mig, och han visste alltid vad jag skulle ha när jag dök upp vid baren. En riktig pärla och ganska söt, trots sin fyrkantighet.

En annan snubbe som numer är på väg ut ur min tillvaro är mr D, som sedan ikväll blivit degraderad till bara "D". No more, nu får det räcka. Inget illa om honom alls, men vi är defenitivt inte på samma plan och jag har tröttnat på hans bekvämlighet och brist på initiativ. Jag vill ha mer och det har han inte.

Hepp, nu äre natta.. So´long folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0