Den allra sista gången

Nu är det officiellt: jag har spenderat min sista stund i min underbara lilla lägenhet. Var på besiktning i förmiddags och allt var tip-top, så nu är jag hemlös. Ja, inte egntligen, men jag har ju ingen egen lägenhet längre i alla fall. Känns ganska ledsamt.

Men det är väl ingen idé att hänga upp sig för mycket på den lilla lyan, jag har ju redan dragit vidare mot nya jaktmarker.

Ikväll ska jag tillbaka till Karlstad och träffa Malin och Petra. Det är nog meningen att vi ska dricka öl, men jag är inte särskilt sugen på någon alkohol. Det kan hända att jag lånar bilen dit, så att jag kan åka hem ikväll och skita i att gå på Plaza. Skulle vara sjukt bekvämt. Har för övrigt inte råd att springa på krogen och göra av med pengar, ska ju köpa busskort på fredag (blää, men nödvändigt). Ja, jag får fundera på det en stund till. 

Usch, villket ointressant inlägg! Jag kanske återkommer senare när jag har nåt vettigt att komma med!

Dagens låt är "Wonderwall" med Oasis. Den som inte hört den (och älskat den) har inga poäng i min bok, sådetså!  

Kommentarer
Postat av: Michaela

Ja men det låter ju trevligt.

Nær va den helgen sa du?

Italia, drömmer sig bort

jag vill också sticka ibväg någonstanns.



Pusss

2008-07-16 @ 14:53:06
URL: http://citrondoft.blogg.se/
Postat av: Caroline

Nää, de var ganska intressant ;)

2008-07-17 @ 10:37:31
URL: http://carolinenorman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0