Planer

Jag betalade mina räkningar förut och insåg ganska snabbt att jag nog bara har råd att åka hem en enda helg den här månaden. Jag får alltså lov att välja helg med omsorg. Undrar när Stadsracet är? Måste kolla upp!

Jag tror dock att jag har råd med en liiiiten liiten shoppingtur. Jeans är ett måste, jag har bara mina svarta byxor nu. Allt annat är totalt utslitet. Kanske skor också, så att jag kan variera lite. Blir billiga skor i så fall. Jag är ju sååå sugen på en skinnjacka! Men det får vänta till nästa månad... Typiskt.

Har börjat betala tillbaka brorsan också. Han fick en tusenlapp for starters. Jag vet ju att han har det lite knapert nu när Fucking Försäkringskassan drog in hans aktivitetsstöd OCH bostadsbidrag samtidigt. Jäkla as, är vad de är. De finns inte till för att hjälpa människor i nöd. De finns bara till för att blåsa folk med sina paragrafer och fascistiskt orimliga regler.

Imorgon ska jag skicka in min ansökning till Forsbergs. Hoppas pengarna hinner komma så att jag kan gå kursen, annars får det vänta till våren. Då kanske jag hinner spara ihop lite extra till dess också. Webdesign skulle ju iofs vara kul att lära sig också... Känns som om såna kunskaper skulle kunna komma till nytta i framtiden! Kommer jag inte in på designkursen så ska jag nog ta och utvärdera mina valmöjligheter lite till.

Nu kallar sängen på mig. Ska nog läsa en liten stund innan J. B. Lund kommer flygande också!

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Linda

stadsracet är den här helgen bejbi. så du vet ;p puss å kram!

2008-08-26 @ 08:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0