Nöjd

Shoppade efter jobbet igår (när jag läser mina vänners bloggar idag verkar det som om vi alla ägnar oss åt denna syssla den här veckan). Jag hade jeans-panik och var verkligen supertvungen att ha ett par. De jag helst ville ha passade såklart inte, men jag hittade ett par andra som dög alldeles utmärkt! Ett par mörka, vida 70´s jeans av bästa snitt. Supernajs!  Det blev också en långärmad enkel t-shirt top och en underbar sjal från från Indiska samt en mysig brun väst/kofta med skärp och ett linne från Ginatricot. Linnet provade jag inte i affären, men när jag kom hem insåg jag rätt omgående att det var för stort. Ska gå tillbaka med det efter jobbet. Visst, det är bara 130 kr, men känns ändå onödigt att behålla det när jag inte kommer använda det. 

Nu är det snart lunch. Jag är hungrig! Men jag måste hinna gå till Systemet på Fridhemsplan också. Det ska hållas vinlotteri på jobbet imorgon (de verkar ha det varje månad, förutom på sommaren) och jag tänkte att jag kanske kunde vinna en flarra eller två. 

Fan, Annie! Nu hann du ju såklart före mig med skinnjackan. Aldrig ska man få vara före dig med nånting i klädväg! Typiskt. Men slösa nu inte bort alla dina pengar innan Sthlms-trippen. Du måste ju kunna spendera lite när du kommer hit också!



 

Kommentarer
Postat av: Michaela

hallåååååååå. vem var först egentligen ? ;)

2008-08-28 @ 12:58:26
URL: http://citrondoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0