Lugnt igen

Saker och ting har lugnat ner sig och stormen verkar ha blåst förbi. Skönt! Det var alldeles för mycket drama för min smak. Jag har inlett psyktestet och än så länge går det utmärkt (Annie fattar koden).

Det är torsdag och veckan är snart avklarad. Klarar inte riktigt av att koncentrera mig på jobbet, vilket ju är synd eftersom vi är underbemannade och har en del att göra.

Imorgon ska jag åka hem och hämta upp min ranson av fint italienskt rödvin. Kanske åka ut i skogen och plocka lite svamp också. Och kanske åka till moster och låna Loke för en sväng i skogen. Nu finns det ju två bilar hemma och klantiga farsan har pajat foten, så det är bara fritt fram att köra bil. Passar mig utmärkt!
På lördag blir det middag och filmkväll hos Annie. Wonderful, jag saknar mina bruttor. Och till och med Majkel kommer hem på visit! Nu ska det skvallras!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0