Long time, no see

Ja jag vet att jag inte varit så aktiv den gågna veckan... har faktiskt haft lite att göra på jobbet, så det kan bero på det. Har ändå inte hänt supermycket sen sist. Var dock på grillfest igår. Det var trevligt, men den fulla historien (och kanske några bilder) redogör jag för en annan dag när jag är lite mer på hugget. Kan väl i alla fall avslöja att jag träffade en del härliga människor, vissa härligare än andra *blink blink*.

Nä roligare än såhär blir jag inte idag, jag tömde mina rolighetsreserver igår kväll.

Puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Michaela

hej gumman :D

Jag ska också hem i helgen.

Jag och annie tänkte laga mat och kolla film på lördag. ingert som kostar pengar. och inget som involverar alkhohol :D så du kan väll gärna haka på ?

Pusspuss

2008-08-11 @ 12:47:11
URL: http://citrondoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0