The high road

Jag har faktiskt aldrig blivit så illa bemött och pratad om i hela mitt liv!
Och allt på grund av en enda liten dejt. EN ENDA DEJT! Tror folk verkligen att alla dejter leder till förhållanden och giftermål? (I så fall skulle jag varit gift många gånger om vid det här laget) Vad är det som säger att det ens var en bra dejt?! Nej, ni vet ingenting. Istället väljer ni att tro allt möjligt. Och mest tror ni saker om mig. Ni tror att jag är korkad och desperat, som världens värsta offer. Och diskussionerna som går på forumet är mest av allt rena personliga påhopp. Hur fan kan en enda dejt framkalla sådana lavinartade reaktioner? Och om ni nu absolut måste diskutera om mig kan ni väl i alla fall hålla det över sandlådenivå? Relevanta argument någon?
Jag betackar mig från det här nu.  Jag kan faktiskt inte förstå varför ni blir så upprörda överhuvudtaget. Och om ni är arga på honom så kan ni väl inte anklaga mig för hans felaktiga beteende?

Nu är det slut med att använda bloggen som något slags allmänt forum för personangrepp. För mina vänners skull kommer jag att fortsätta skriva om mitt liva och dess innehåll, vad det än råkar vara. Om någon annan läser och inte kan förstå innehållet för vad det är så är det faktiskt inte mitt fel. Tar ni anstöt så sluta då läs! As simple as that.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag sitter nu på jobbet och längtar till fredag. Har nog faktiskt aldrig längtat hem till Krhmn så mycket som jag gör just idag. Och orsaken känns alltför uppenbar. Jag har tur som har sådana underbara och omtänksamma vänner där hemma. Så länge de inte finns nära är Sthlm inget hem, utan bara en plats där jag råkar bo. När jag kliver på X2000 på fredag eftermiddag kommer en sten att lyftas från mitt bröst. Jag hoppas bara att den inte läggs tillbaka när jag kliver på tåget igen på söndag.

Ikväll ska jag fördriva tiden hemma hos Annelie och få lite kaffe och socialt umgänge. Förhoppningsvis kommer inte de senaste dagarnas känslomässiga stress att förfölja mig dit.
Måste även komma ihåg att boka tvättid.

Nej, det får vara nog for now.

Kommentarer
Postat av: Nichlas eller Niklas, your choice:)

Hej My! Nichlas här. Haha ja du var lite onykter i helgen, men sålänge man är sig själv så kan det inte slå fel. Du var en jättetrevlig och söt tjej och de som kommemnterar en massa dumma kommentarer verkar vara en massa folk som är missnöjda med sig själva. Läste någon kommentar från " rogers mamma" att du såg ut som 14, hur taskig får man vara, och de är ändå kvinnor över 40! Nej, har man inget trevligt att säga kan man lika gärna hålla käften! Haha så jävla snygg var jag inte, lite småsöt kanske men inte mer;)

kram på dej!



Jag har också en blogg. TAKE CARE// Nichlas

2008-08-13 @ 19:16:03
URL: http://vanillllla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0