Attans

Jag insåg en sak igår kväll. Mina fin-fina vida jeans passar inte alls till fest. Jag har inget i min garderob som kan få dem att se party ut. De är så avslappnat vardags-aktiga och gör sig allra bäst ihop med t-shirt och kofta eller långärmat. Fucking typiskt, det tänkte jag ju inte på när jag köpte dem. Nu är de ju mina enda par jeans tills de jag har beställt kommer. Helgens outfit är därför tveksam. Igår kväll provade jag nog varenda top i min garderob till jeansen men inget kändes riktigt hundra. Eftersom jag ändå var tvungen att packa ner NÅNTING så fick det bli brottarlinnen (1 vitt, 1 svart) och min korta gråa jacka med puffärm. Som reservoutfit har jag fin-tunikan och shortsen ifall det blir fint väder. Har även packat två par pumps, de bruna Vagabond plus de svarta med träklack som jag köpte igår. Gillar inte att inte vara helt säker, det kan sabba en hel kväll... Well well, det löser sig nog!

Igår kvalificerade jag mig till "Friend of the year"-award. Hoppas skorna passar!

Nu sitter jag mest bara och räknar minuterna tills jag får gå härifrån *suck*. Jobbet har gått ooootroligt segt de sista dagarna. Jag vill bara hem!

Nä jag ska väl jobba lite till antar jag... eller i alla fall låtsas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0