Att återvända

Volver
(Att återvända) är dagens film. Nerladdningen blev klar i morse, så den ska jag se när jag kommer hem. Fantastiskt bra spansk film med Penelopé Cruz. Låter jobbigt presentiöst, men det är det inte.


Annars händer det inte så mycket, så det finns alltså inte så mycket att skriva om. Fast det kanske inte har stoppat mig förut... Men tillvaron består just nu mest av kollektivtrafiksutnyttjande, jobbande, ätande, filmtittande och sovande. Men på lördag ska jag på grillfest, det ska bli kul.
Jo, jag går runt och tänker på mitt bokprojekt också. Samlar inspiration (eller är det kanske mod), för att sätt igång någon gång. Med den här takten kommer jag vara 95 innan jag satt igång, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0